Условия и гарантии (Оферта)

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОПЛАТИ

1. Діяльність «itech.in.ua» і партнерів, несе інформаційно-консультаційний характер та не підлягає ліцензуванню.

2. Ремонт та обслуговування техніки здійснюється відповідно до установлених технічних вимог і стандартів.

3. Замовник приймає загальні умови обслуговування та оплати, а також надає згоду на збір та обробку особистих персональних даних.

4. Замовник довіряє представнику Виконавця передання грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.

5. Представник Виконавця надає гарантію на встановлене обладнання, комплектуючі і програмне забезпечення відповідно до гарантійного талону.  Гарантія поширюється на вузли, комплектуючі або ПЗ, які були встановленні або зазнали заміну Представником Виконавця.

6. Встановлені, замінені вузли, ПП або витратні матеріали поверненню не підлягають.

7. Замовник зобов’язаний перевірити працездатність налаштованого програмного забезпечення.

8. Гарантійне обслуговування здійснюється тільки при наявності у Замовника підписаного Договору і Акту обома сторонами та після повної оплати рахунку за даним договором.

9. Представник Виконавця несе відповідальність тільки за послуги (роботи), надані відповідно до  Договору.

10. Виконавець не несе відповідальності щодо гарантійних зобов’язань у випадку  будь-яких змін конфігурації обладнання, заміни  комплектуючих.

11. Усі розбіжності за даним Договором вирішуються сторонами шляхом переговорів з обов’язковим дотриманням претензіонного порядку. У разі недосягнення шляхів врегулювання розбіжностей переговорами, з обов’язковим дотримання претензіонного порядку, сторони вирішують усі розбіжності за даним Договором у відповідності до законодавства України.

12. Виконавець в праві тимчасово призупинити або перманентно заблокувати роботу комп’ютера, в разі порушення Замовником правил експлуатації техніки, невиконання загальних умов обслуговування та оплати, або несвоєчасної оплати послуг.